Norwegian / Nordmenn, se her!

Author
Message
BerntS
4
Years of Service
User Offline
Joined: 13th Dec 2019
Location:
Posted: 27th Feb 2021 12:39
Heia folkens, Gameguru er ikkje hverken kjent eller respektert i Norge, snakker vi med folk så er det bare to ting de kjenner til Unity og Unreal.. Eg bruker ikkje disse, fordi de er altfor store, altfor mange knapper og options. Eg liker enkle ting, så eg kan jobbe fort. Folk tror ofte at jo mere komplisert ting er, jo bedre er det. Vel, for å sitere Palpatine 'Good is a point of view, Anakin'. At noe er stort, betyr ikkje at det er bra. Og Gameguru får ikkje den respekten det fortjener. Det er kanskje ikkje perfekt, men det er heller ingenting annet.

Vel, eg elsker Gameguru, eg synes det er et fantastisk lite program, som kan gjøre store ting, hvis man putter litt kjærlighet inn i det man driver med. Og så slipper man unna mye mye koding, hvis man lager en FPS, som det er designet til, spesifikt. Hvis dere vil lage RPG, så vil eg heller anbefale RPGMaker MV eller VX ACE, for å slippe unna mest mulig programmering.

Eg vil bare si at nå, i 2021, så er der fremdeles Norske brukere av Gameguru, vil dere ha kontakt så føl dere frie til å legge meg til som venn eller PM meg, eg er ikkje vanskelig.

Bernt Sunde, musiker og programmerer, grafisk designer, og mye annet.
When my wife sleeps.. t-bag-selfies. Makes life more enjoyable.
PM
Slaur3n
GameGuru TGC Backer
15
Years of Service
User Offline
Joined: 16th Sep 2008
Location: Norway
Posted: 5th Apr 2021 15:13
TJohei!
Visit our FB site and like
https://www.facebook.com/crowhillstudiosofficial

Login to post a reply

Server time is: 2024-03-28 11:50:30
Your offset time is: 2024-03-28 11:50:30