Portuguese/Brazil / [LOCKED] I need a team of game designers/ Eu preciso de uma equipe de designers de jogos

Author
Message
papai
18
Years of Service
User Offline
Joined: 28th Dec 2005
Location:
Posted: 30th Apr 2014 20:06
I want to make a big game from scratch. I will need people who are ready to start from scratch and make a big professional international game. I will tell you guys in more details after you show interest. I promise this is going to be a big hit. Join me



Thanks

Tirtha



Eu quero fazer um grande jogo a partir do zero. Vou precisar de pessoas que estão prontos para começar do zero e fazer um grande jogo internacional profissional. Eu vou dizer a vocês em mais detalhes depois de mostrar interesse. Eu prometo que isso vai ser um grande sucesso. me Participe



Obg

Tirtha
Scene Commander
Support Manager
15
Years of Service
User Offline
Joined: 3rd May 2008
Location:
Posted: 12th May 2014 11:22
solicitações Equipe [/ b]



Esta discussão é considerado um pedido da equipe e foi bloqueado.

Enquanto tópicos como este não são proibidas, eles devem aderir a um rigoroso conjunto de diretrizes.



Você pode rever as diretrizes de solicitação da equipe aqui: [url] http://fpscrforum.thegamecreators.com/?m=team_requests [/ url]



[b] AUP Seção 3.17 [/ b] ... Moderadores deve, a seu critério, determinar o que constitui uma violação destes termos, juntamente com os padrões geralmente aceitos netiqueta, e pode tomar medidas contra aqueles que violam estas regras. [/ i]





[b]Team requests




This thread is considered a team request and has been locked.

Whilst threads like this are not outlawed, they must adhere to a strict set of guidelines.



You can review the team request guidelines here: http://fpscrforum.thegamecreators.com/?m=team_requests



AUP Section 3.17 [i]...Moderators shall, at their discretion, determine what constitutes a violation of these terms, along with generally accepted netiquette standards, and can take action against those who violate these rules.


i7-4770s 3.10ghz - Geforce GTX 650ti

Login to post a reply

Server time is: 2024-03-19 06:48:44
Your offset time is: 2024-03-19 06:48:44